воскресенье, 21 ноября 2021 г.

Перший урок " Чарівна школа"

 Перший урок у 6 класі до Дня Незалежності «Чарівна школа»

Мета: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів; розвивати пізнавальні інтереси учнів; виховувати любов до рідного краю, повагу до його історичного минулого і сучасного, шанобливе ставлення до символів держави.

Обладнання: картки із словами, капелюх, презентація.

Хід уроку:

Вчитель: Доброго ранку, я щаслива бачити вас знову у стінах рідної школи. Протягом літа відбулося багато різних подій. Одна з найважливіших – 30 річниця Незалежності України.  За часи існування нашої країни відбулось багато різноманітних подій. Дізнатися більше цікавого про нашу державу нам допоможуть вчителі чарівної школи.

(чується музика)

Вчитель: Ой, що це? Звідки ця загадкова музика?  Це ж наші гості! Знайомтесь! Це Мавка, Чугайстер та Домовичок.

Мавка: Ми для початку поділимо вас на факультети. Нам допоже чарівний капелюх. Перший ряд – Факульте Води, другий ряд- Факультет Повітря, третій ряд – Факультет землі. За правильні відповіді, ви будете здобувати бали, за порушення – ви будете їх губити.

Чугайстер: І нехай вам щастить.

Кафедра травології

Мавка: Напишіть на картці назви квітів, що ростуть на території України. Команд, що пригадає найбільше отримає 3 бали, а найменше – 1 бал.

Кафедра зілеваріння

Чугайстер: Ми пригадали назви рослин, отже можемо зварити чарівне зілля. Кожна команда отримує по 5 запитань, за кожну правильну відповідь команда отримує – одну складову, хто збере всі, отримує максимум балів..

1.      Як називається Основний закон країни? (Конституція)

2.      Центральною геральдичною фігурою герба України є...? (Тризуб)

3.      Поширене в Україні дерево, з яким в українських народних піснях і переказах порівнюють струнких дівчат. (Тополя)

4.      Найдовша річка України? (Дніпро)

5.      Назвіть найбільшу святиню українського народу в музичній символіці. (Гімн)

6.     Назвіть велике зібрання творів Т. Шевченка. (Кобзар)

7.      Назвіть композитора, який поклав вірші Чубинського, що стали гімном, на музику? (Вербицький)

8.      Що означає слово «козак»? (Вільна ,незалежна людина)

9.     Національний символ України. Матері дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу. (Рушник)

10.                        Ім'я сестри засновників Києва? (Либідь)

11.                        Харчова добавка, яку возили чумаки? (Сіль)

12.                       Рослина, що квітне лише в народних легендах? (Папороть)

13.                        Козак їх любив більше ніж дівчину, особливо з сиром? (Вареники)

14.                        Парламент України? (Верховна Рада)

15.                        Гора – національний символ України? (Говерла)

Кафедра замовлянь

Домовичок:  Які молодці! Чарівного зілля наварили, атепер потрібно заклинання прочитати. Хто з першого разу прочитає – отримує 3 бали.  Нам потрібно по одному учню з кожного факультету для цього завдання.

Домовичок: Кожен із вас має прочитати слова у вас на папірцях і не помилитися.

1.     Синхрофазотрон.

2.     Фенолфталеїн.

3.     Тетрагідроканнабінол.

Краєзнавчий факультет

Чугайстер: Ми зілля зварили, замовляння вмвчили, а тепер слід розділити це зілля між усіма жителями нашої країни. Тому це зілля дарує здоров’я та оберігає від усяких негаразд.

Розгадайте ребуси та дізнайтесь куди помандруємо.

1.     Київ

2.     Херсон

3.     Львів

 

Кафедра захисту та охорони

Домовик: Наша подорож має бути довгою та важкою, нам можуть зустрітись і добрі, і злі люди. Тому ми маємо себе захистити. Захистом для нас будуть чарівні слова – слова ввічливості. Команда, яка напише найбільше слів, та і переможе.

Кафедра перевтілень

Мавка: Іноді щоб виконати якесь завдання, потрібно стати кимось іншим. Для цього ми маємо чарівне замовляння, давайте спробуємо. Прошу вийти  по одному учню із факультету. На дошці за вами буде з’являтися слово, ким ви стали, а ви маєте відгадати, ставлячи запитання, щоб відповідь на них була тільки «так» чи «ні». Хто швидше впорається із завданням, отримає 3бали, другий – 2, третій -1. (пательня, кухлик, черпак)

Мавка:     Які ви молодці! Усі завдання нам допомогли виконати. Сподіваюсь, що наші земляки стануть ще здоровішими, веселішими та їх оминатимуть різні негаразди. Ми гарно провели час, сподіваємось, що ще зустрінемося!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий